Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/65598
Назва: Особливості маркетингової політики у ресторанному бізнесі (на прикладі ресторану "Наутілус")
Автори: Палєхова, Л. Л.
Павелко, К. О.
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес;маркетингова політика;маркетинговая политика;ресторанне господарсто;ресторанное хозяйство
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ДВНЗ "НГУ"
Бібліографічний опис: Палєхова Л. Л. Особливості маркетингової політики у ресторанному бізнесі (на прикладі ресторану "Наутілус") / Л. Л. Палєхова, К. О. Павелко // Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибутку : 4-та міжнародна наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : матеріали. - Д. : НГУ,2013. – С. 22-24.
Серія/номер: ;NTB454493
;CD114
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/65598
Розташовується у зібраннях:Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибу тку : матеріали IV міжнар . наук .- практ . конф ., 24 – 26 квіт . 2013 р .

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-24.pdf213,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.