Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/817
Назва: Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава
Автори: Коптовець, А. Н.
Бобылев, А. А.
Яворская, В. В.
Кирнос, В. Д.
Ключові слова: вычислительный эксперимент;проектирования тормозных систем подвижного состава
Дата публікації: 2012
Видавництво: Гірнича електромеханіка та автоматика
Бібліографічний опис: Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава / А. Н. Коптовец, А. А. Бобылев, В. В. Яворская, В. Д. Кирнос // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 78-81.
Короткий огляд (реферат): Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про- ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га- льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни- ми властивостями гальма. Расмотрена научная задача адаптивного управления трибологической системой на стадии проектиро- вания шахтного подвижного состава. Разработаны алгоритмы моделирования процессами нагружения тормоза и проведения вычислительных экспериментов вместо натурных. Сделаны выводы, что коэф- фициент трения тормоза обладает агрегатными свойствами. Определены условия для управления структурой и трибологическими свойствами тормоза.
Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про- ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га- льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни- ми властивостями гальма.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/817
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2012 рік, №88

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf304,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.