Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/817
Назва: | Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава |
Автори: | Коптовець, А. Н. Бобылев, А. А. Яворская, В. В. Кирнос, В. Д. |
Ключові слова: | вычислительный эксперимент;проектирования тормозных систем подвижного состава |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Гірнича електромеханіка та автоматика |
Бібліографічний опис: | Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава / А. Н. Коптовец, А. А. Бобылев, В. В. Яворская, В. Д. Кирнос // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 78-81. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування
шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-
ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-
льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-
ми властивостями гальма.
Расмотрена научная задача адаптивного управления трибологической системой на стадии проектиро-
вания шахтного подвижного состава. Разработаны алгоритмы моделирования процессами нагружения
тормоза и проведения вычислительных экспериментов вместо натурных. Сделаны выводы, что коэф-
фициент трения тормоза обладает агрегатными свойствами. Определены условия для управления
структурой и трибологическими свойствами тормоза. Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про- ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га- льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни- ми властивостями гальма. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/817 |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2012 рік, №88 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 304,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.