Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 571-580 зі 24032.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
EVENT STUDY METHODOLOGY IN CONDUCTING RESEARCH.pdf.jpg12-гру-2013EVENT STUDY METHODOLOGY IN CONDUCTING RESEARCHMartynyuk, A.; Ivanova, T.
3D ADVERTISING. THE NOVELTY ON THE ADVERTISING MARKET.pdf.jpg12-гру-20133D ADVERTISING. THE NOVELTY ON THE ADVERTISING MARKET IN UKRAINEFrolov, D.; Kovtun, K.; Poperechna, N.
MARKETING RESEARCHES OF EDUCATIONAL PROCESS.pdf.jpg12-гру-2013MARKETING RESEARCHES OF EDUCATIONAL PROCESSFrolova, K.; Shuvalova, M.; Chumachenko, T.
THE OPENING OF A NEW FILIAL BRANCH CENTER OF A SALE OF PURIFIED WATER.pdf.jpg12-гру-2013THE OPENING OF A NEW FILIAL BRANCH CENTER OF A SALE OF PURIFIED WATERFedorova, A.; Bagrova, I.
56-58.pdf.jpg2012Обгрунтування диференційованої оцінки опанування дисципліниПисьменкова, Т. О.
113-117.pdf.jpg2012Украина и мировые рейтинги университетовВведенская, Т. Ю.
27-31.pdf.jpg2013Дослідження конкурентних переваг агропідприємств на вітчизняному ринку та методів їх аналітичної оцінкиГетьман, Д.О.
64-69.pdf.jpg2012Шляхи трансформації національної рамки кваліфікацій в професійні та освітні стандартПисьменкова, Т. О.; Салов, В. О.; Салова, В. О
109-113.pdf.jpg2012Шляхи підвищення позицій вітчизняних вищих навчальних закладів у міжнародних рейтингахБардась, А. В.
53-55.pdf.jpg2012Основні аспекти підготовки інженерів зі спеціальності "Збагачення корисних копалин"Олійник, Т. А.