Показати скорочений опис матеріалу
Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії
dc.contributor.author | Проців, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-05T14:13:52Z | |
dc.date.available | 2013-06-05T14:13:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Проців В. В. Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії / В. В. Проців // Математичне моделювання. – Дніпродзержинськ: ДДТУ. – 2009. – № 2 (21). – С. 76 – 80. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1172 | |
dc.description | ЛІТЕРАТУРА 1. Ренгевич А.А. и др. Тормозная платформа с электромагнитными рельсовыми тормозами / Горные машины и автоматика. – М.: Недра, 1969. – Вып. 9. – С.57-60. 2. Проців В.В. Визначення раціональної довжини секції складового рейкового магнітного гальма // Зб. на-ук. праць / НГУ. – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2008. № 30 – С. 102 – 111. 3. Салов В.А. Исследование рельсовых электро-магнитных тормозов для шахтного подвижного состава: Автореф. дис… канд. техн. наук. – Днепропетровск, 1972. – 22 с. 4. Проців В.В. Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2009. – № 4(134), – Частина 1. – С.47-52. 5. Проців В.В. Вплив локальної недосконалості шляху на ефективність гальмування шахтного локомо-тива складеним магніторейковим гальмом // Науковий вісник НГУ України. – 2008. – № 8. – С.77 – 83. | ru_RU |
dc.description.abstract | Определено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к искривленному в плане и профиле рельсу. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения тормозной силы локомотива при движении по реальному шахтному пути с несовершенствами. | ru_RU |
dc.description.abstract | Визначено вплив еквівалентного зазору між наконечником гальма і рейкою на величину сили примагнічування гальма до викривленої в плані й профілі рейки. Облік ослаблення сили магнітного тяжіння необхідний для визначення гальмівної сили локомотива при русі по реальній шахтній колії з недосконалістю. | ru_RU |
dc.description.abstract | Influencing of equivalent gap between the tip of brake and rail on the size of force of magnetic attractive brake to distorted rail in a plan and type is found. The account of weakening of magnetic attractive power is needed for determination of brake force of locomotive at motion on the real mine way with imperfections. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Дніпродзержинськ: ДДТУ | ru_RU |
dc.subject | локомотив | ru_RU |
dc.subject | торможение | ru_RU |
dc.subject | шахтний локомотив | ru_RU |
dc.subject | магніторейкове гальмо | ru_RU |
dc.subject | коефіцієнта зчеплення коліс з рейками | ru_RU |
dc.subject | математичне прогнозування | ru_RU |
dc.title | Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну [14]
Наукові праці