Маркетингові дослідження: підручник
Datum
2015-11-04Autor
Решетілова, Тетяна Борисівна
Довгань, Сергій Михайлович
Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
Collections
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.
-
Дослідження ефективності різних алгоритмів кластеризації для обробки даних польового експерименту з дослідження родинних звʼязків ліній соняшнику
Сіренко, Р. В.; Терещенко, Е. В. (2024)У контексті вивчення родинних зв’язків ліній соняшнику виникає проблема необхідності ефективної математичної обробки обширних даних, отриманих у ході польового експерименту. Зібрані дані мають великий обсяг та ... -
Теорії виникнення держави як методологічна основа дослідження державної присутності в економіці
Пилипенко, Ганна Миколаївна (Економічний вісник НГУ, 2007-10-13)У статті досліджуються контрактна і експлуататорська теорії виникнення держави, на їх основі виводяться гносеологічні корені сучасних теоретичних підходів до визначення ролі держави в економіці, обґрунтовуються системні ... -
Дослідження та апроксимація функції визначення допустимих середніх квадратичних похибок площ земельних ділянок
Рябчій, В.В.; Трегуб, М.В. (2013-06-17)