Маркетингові дослідження: підручник
Fecha
2015-11-04Autor
Решетілова, Тетяна Борисівна
Довгань, Сергій Михайлович
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
Colecciones
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor o materia.
-
Теорії виникнення держави як методологічна основа дослідження державної присутності в економіці
Пилипенко, Ганна Миколаївна (Економічний вісник НГУ, 2007-10-13)У статті досліджуються контрактна і експлуататорська теорії виникнення держави, на їх основі виводяться гносеологічні корені сучасних теоретичних підходів до визначення ролі держави в економіці, обґрунтовуються системні ... -
Дослідження та апроксимація функції визначення допустимих середніх квадратичних похибок площ земельних ділянок
Рябчій, В.В.; Трегуб, М.В. (2013-06-17) -
МИТНІ ВІДНОСИНИ В ПІВНІЧНОМУ ПРИЧОРНОМОР’Ї РИМСЬКОЇ ДОБИ:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ
КОЛЕСНИКОВ, К. М. (Гуманітарний журнал, 2012-06-01)Данапраця присвяченавикладу основнихтеоретичних іметодологічних підходів до аналізу наукових інтерпретацій питань, пов’язаних з митними відносинами на півночі римського Причорномор’я. Встатті автор демонструє теоретичне ...