Кваліфікаційні роботи: Recent submissions
Items 21-40 di 5408
-
Вплив конструктивних та режимних параметрів контактуючих тіл на коефіцієнт зчеплення вихідних ланок промислового рейкового транспорту
(2023)Об’єкт розроблення – процес силової взаємодії вихідних ланок ходової частини промислового рейкового транспорту та рейки. Мета роботи – визначення впливу конструктивних та режимних параметрів контактуючих тіл на коефіцієнт ... -
Аналіз і удосконалення експлуатаційних властивостей елементів з’єднання ланок механізму пересування екскаватора
(2023)Об’єкт розроблення – процес взаємодії елементів з’єднання траків гусеничного механізму пересування екскаватора при виконанні технологічних операцій. Мета роботи – визначення впливу режимних параметрів навантаження на ... -
Дослідження впливу наноструктурних елементів на довговічність конструкцій відповідального призначення
(2023)Об’єкт розроблення – підвищення експлуатаційних характеристик стальної підкранової балки. Мета роботи – дослідження впливу наноструктурних елементів на довговічність конструкцій гарячекатаних стальних підкранових балок.. -
Обґрунтування характеристик робочого колеса відцентрового вентилятору загального призначення для зниження шуму
(2023)Об’єкт розроблення – експлуатація робочого колеса відцентрового безлопаткового вентилятора. Мета роботи – обґрунтування характеристик робочого колеса відцентрового вентилятору загального призначення для зниження шуму. -
Дослідження внутрішнього і зовнішнього середовища агропідприємства
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 69 с., 4 рис., 8 табл., 4 додатки, 30 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено і проаналізовано мікросередовище та макросередовище на ринку агропромисловості для агропідприємства. Провeдeно ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 80 с., 16 рис., 11 табл., 2 додатки, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано: маркетингову стратегію підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії. Об’єкт розроблення: маркетингова ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Об'єктом розроблення виступає рекламна діяльність підприємства на прикладі «Клініки доктора Медведева». Мета роботи: Провести системний аналіз рекламних стратегій клініки для виявлення сильних та слабких сторін та розробки ... -
Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 64 с., містить 4 рис., і 16 табл., 0 додатків, і 44 джерел В ході роботи над кваліфікаційною роботою було детально досліджено компанію Partner Create , яка працює на ринку будівельних послуг України ... -
Розробка комплексу інтернет-маркетингу підприємства в умовах дотримання цілей сталого розвитку
(2024-06-28)Кваліфікаційна робота на тему «Розробка комплексу інтернет-маркетингу підприємства в умовах дотримання цілей сталого розвитку» викладена на 72 аркушах. Робота містить 4 рисунки, 6 таблиць. Список використаних джерел включає ... -
Маркетингова стратегія просування платформи Neuron на ринку інноваційних технологій
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 64 с, 14 рис., 17 табл., 42 джерела. Об'єктом розроблення є маркетингові стратегії для просування платформи Neuron на ринку інноваційних технологій. Метою роботи є розробка маркетингової стратегії ... -
Формування маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» зі спільнотою випускників
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 182 с., 57 рис., 8 табл., 3 додатки, 138 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової моделі взаємодії університету зі спільнотою випускників. Проаналізовано ... -
Організація системи маркетингу на підприємстві
(2024-06-28)Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Текст кваліфікаційної роботи викладено на 71 сторінці основного тексту, 8 рисунків, 20 таблиць, список використаних джерел ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Ця робота є актуальною, оскільки досліджує рекламні кампанії відомої компанії “Rozetka” з метою пошуку можливостей для інновацій та вдосконалення. В епоху жорсткої конкуренції та постійних змін у споживчих очікуваннях ... -
Формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій підприємства поліграфічних послуг
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 90 с., 27 табл., 46 джерела, 1 додатjки. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій поліграфічного підприємства та наведено стратегію їх в провадження ... -
Цифрові маркетингові інструменти підприємства на ринку послуг
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 80 с., 13 рис., і 7 табл., 2 додатки, 32 джерела В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Басараб Максим Леонідович», також проаналізовано внутрішнє (сильні ... -
Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 55 с., 11 рис., 16 табл., 19 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі на ринку дрогері-ритейлу, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє ... -
Просування торгової марки екологічної продукції у цифровому просторі
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 104 стр., 44 табл., 14 рис., 2 додат., 49 джерел. У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі. Розглянуто цілі та завдання ... -
Формування конкурентних переваг торгової мережі продуктових супермаркетів
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 81с., 12 таблиць, 4 рисунка, 1 додаток, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгової мережі VARUS на ринку роздрібної торгівлі, а також проаналізовано внутрішнє ... -
«Розробка модифікації для гри Minecraft мовою Java з використанням API Fabric
(2024-06-17)Об'єкт розробки: Об'єктом розробки є модифікація Mystic Dimensions для Minecraft, яка спрямована на розширення всесвіту гри шляхом введення нових вимірів, біомів, ресурсів і викликів. Мета роботи: мета цього проекту — ... -
Розробка інформаційної платформи для книжкового маркету
(2024-06-17)Об'єкт розробки:інформаційна платформа для книжкового маркету. Предмет: розробка програмного забезпечення, що об'єднує в собі функції онлайн-магазину книг, інструментів для авторів та можливостей спілкування серед ...