Перегляд Фінансово-економічний факультет по назві
Зараз показуються 1-20 з 999
-
Аналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні засади маркетингової діяльності роздрібного підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «АТБ-маркет». Обґрунтуванні напрями маркетингового розвитку ТОВ ... -
Аналіз маркетингової товарної політики виробничого підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової товарної політики виробничого підприємства; проаналізовано маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці»; ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2019-12-24) -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Ця робота є актуальною, оскільки досліджує рекламні кампанії відомої компанії “Rozetka” з метою пошуку можливостей для інновацій та вдосконалення. В епоху жорсткої конкуренції та постійних змін у споживчих очікуваннях ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Об'єктом розроблення виступає рекламна діяльність підприємства на прикладі «Клініки доктора Медведева». Мета роботи: Провести системний аналіз рекламних стратегій клініки для виявлення сильних та слабких сторін та розробки ... -
Аналіз факторів зовнішнього впливу на поведінку споживачів товарів повсякденного попиту
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства, що функціонує на ринку товарів повсякденного попиту. Також було досліджено внутрішнє середовище підприємства, включаючи його сильні та слабкі ...