Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 756
-
Збалансоване функціонування регіонального туристичного комплексу
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічне обґрунтування основ збалансованого розвитку туристичного комплексу регіону на прикладі Дніпропетровської області -
Удосконалення функціонування санаторно-курортних комплексів
(2024)Метою і завданням роботи є удосконалення функціонування санаторно-курортних комплексів, а також розробка практичних заходів для впровадження. -
Перспективи розвитку туристичної діяльності в Дніпропетровській області
(2024)Метою і завданням роботи є комплексний аналіз перспектив розвитку туристичної діяльності в Дніпропетровській області -
Розвиток культурно-етнічного туризму в Україні
(2024)Метою роботи є розвиток теоретико-методологічних і практичних засад популяризації культурно-етнічного туризму в Україні -
Розробка туристичного продукту туроператором
(2024)Мета дослідження полягає в удосконалені особливостей проєктування розробки нового туристичного продукту, ідентифікації основних тенденцій, викликів та можливостей. -
Розробка маркетингових заходів зі стимулювання внутрішнього туризму
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективних маркетингових заходів, спрямованих на стимулювання внутрішнього туризму в Україні для підвищення економічної активності та розвитку туристичної галузі. -
Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства
(2024)Метою дослідження є визначення ефективних напрямів підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства в умовах сучасного ринку, а також розробка рекомендацій щодо їх впровадження з метою забезпечення стійкого ... -
Організація сільського туризму в Україні
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування необхідності організації та розвитку сільського туризму в Україні та розробка теоретичних і практичних рекомендацій для ПП «АГЕНЦІЯ «КИТ». -
Організація міжнародного туризму для підприємства
(2024)Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження основних аспектів організації міжнародного туризму для підприємства туристичного профілю (на прикладі Греції), аналіз чинників, що впливають на туристичну привабливість ... -
Організація музейного туризму в м. Дніпро
(2024)Метою роботи є теоретико-методологічне та практичне обґрунтування особливостей стимулювання та розвитку музейного туризму у місті Дніпро. -
Організація екологічного туризму з використанням природно-заповідних територій
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування необхідності організації та розвитку екологічного туризму на природно-заповідних територіях та розробка теоретичних і практичних рекомендацій для ТОВ «МЕЛІОР ТРЕВЕЛ ЕНД АВІА». -
Організація анімаційної діяльності в закладі туристично-рекреаційної сфери
(2024)Метою роботи є методологічне та практичне обґрунтування особливостей організації дитячої анімації в туристично-рекреаційному комплексі. -
Розробка і просування гастрономічного туру у Новомосковському районі
(2024)Метою дослідження є диверсифікація послуг туристичної агенції за рахунок розробки нового гастрономічного туру у Новомосковському районі. -
Інноваційний розвиток музеїв Дніпропетровського регіону
(2024)Метою дослідження є удосконалення інноваційного розвитку музеїв Дніпропетровського регіону, а також розробка практичних заходів для впровадження. -
Туристично-рекреаційна діяльність в урбанізованій екосистемі
(2024)Метою роботи є теоретико-методологічне обґрунтування особливостей рекреаційної діяльності в умовах урбанізованих екосистем на прикладі міст Дніпро, Кам’янське, Кривий Ріг. -
Диверсифікація туристичного продукту санаторно-курортного закладу
(2024)Метою дослідження є диверсифікація послуг санаторію задля підвищення його конкурентоспроможності на туристично-рекреаційному ринку. -
Організація і проведення волонтерських турів в Україні
(2024)Метою роботи є методологічне та практичне обґрунтування особливостей організації волонтерського туризму в Україні. -
Маркетингові комунікації санаторно-курортного закладу
(2024)Метою дослідження є аналіз та оцінка ефективності застосування інструментів маркетингових комунікацій санаторно-курортного закладу. -
Формування іміджу туристичного підприємства
(2024-06)Актуальність формування та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств обумовлена кількома ключовими факторами. По-перше, в сучасному світі інформаційні технології та соціальні мережі значно розширили можливості ...