Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 661-680 з 756
-
Просування нової послуги на промисловому ринку
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі захищається положення, що просування нової послуги на високотехнологічному промисловому ринку ефективною є конкурентна сфокусована (нішева) клієнтоорієнтована стратегія, що сприяє розвитку ринку ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього вибору
(2019-12-16)Кваліфікаційну роботу присвячено розробці рекламної кампанії для підприємства на ринку товарів попереднього вибору. У процесі дослідження було проведено аналіз фінансової та маркетингової діяльності підприємства, визначено ... -
Стратегія просування споживчих послуг мережевого підприємства
(2020-12-11)Для сучасних споживчих ринків створення мережевих структур являє собою мегатренд, що охоплює усі сфери послуг громадського харчування. Особливо це притаманне кав’ярням третьої хвилі, що пропонують послуги певного високого ... -
Розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 102 с., 38 рис., 27 табл., 2 додатки, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку освітніх послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Стратегія стимулювання збуту на ринку споживчих послуг
(2020-12-11)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку. Мета дослідження – визначення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей стратегій стимулювання продажів ... -
Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства
(2020-12-11)Кваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків, 83 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi». Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії антикризового ... -
Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторі
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 184 с., 57 рис., 35 таблиць, 7 додатків, 57 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у цифровому просторі, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівлі
(2020-12-11)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства. В роботі використані ... -
Стратегія маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2020-12-11)Пояснювальна записка 68 с., 28 рисунків, 12 таблиць, 48 джерел. Загальний обсяг роботи складає 53 сторінки основного тексту. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на ... -
Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів тривалого використання
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 126 с., 36 рис., 31 табл., 1 додаток, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію підприємства «Polix», що діє на ринку товарів тривалого використання. ... -
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)У даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які ... -
Рекламна кампанія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16) -
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку комплементарних товарів
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку комплементарних товарів. Досліджено основні фактори внутнішнього та зовнішнього середовища. Виконано конкурентний та ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попиту
(2019-12-16)Для написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів ... -
Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2019-12-16)В кваліфікаційній магістерській роботі метою дослідження є вивчення теоретико-методичних питань з дослідження особливостей методів просування послуг малого підприємства на нішових ринках в умовах високої цінової ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та маркетингову проблеми ...