Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів при проектуванні взаємодії об’єктів з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина ІІ «Проектування взаємодії» для студентів спеціальності 132 Матеріалознавство
Переглянути
Дата
2019Автор
Вернер, І. В.
Письменкова, Т. О.
Логінова, А. О.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Стрімкий розвиток суспільства зумовлений зростанням обсягу інформаціїта удосконаленням технологій, призвів до появи ряду нових професій. В кожній
галузі діяльності вимоги до фахівців зростають, висуваються додаткові
компетентності які потребують активної взаємодії багатьох учасників та
обєктів процесу.
Творчість та інноваційність є важливою складовою будь-якого процесу.
Конструювання не є виключенням, а навіть має в основі діяльності творчий
процес, що спонукає до пошуку нових підходів, дій та результатів. Спираючись
на вище зазначене розуміємо. що підготовка фахівців вимагає суттєвих змін.
У освітніх стандартах спеціальності 132 Матеріалознавство до фахівців з
вищою освітою на ряду з фаховими компетентностями висувається ряд
додаткових компетентностей які необхідні у будь-якій сфері діяльності, як
професійній так і побутовій.
Створення функціональних і ергономічних предметів, естетично приємний
зовнішній вигляд виробу, підвищення енерго- та ресурсозбереження під час
виробництва та використання предмета, проектування безпечних для людини і
навколишнього середовища речей, створення інтуїтивно простого у
використанні обладнання – всі ці критерії нового продукту вимагають від
сучасного інженера не тільки професійних навичок, а й широку уяву і тонке
естетичне бачення.
Дисципліною «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого
обладнання» забезпечуються результати навчання наведені в освітній програмі
підготовки бакалаврів за спеціальністю 132 Матеріалознавство – здатність
доносити інформацію, ідеї, проблеми, рішення та власний досвід; застосовувати
до рішення прикладних задач дизайнерські методи обробки та донесення
інформації.