Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄгорова, Поліна Владиславівна
dc.date.accessioned2020-11-10T19:57:13Z
dc.date.available2020-11-10T19:57:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЄгорова П.В. Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ») / П.В. Єгорова. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 138 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156653
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає процес зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники підприємства; проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства; досліджено напрями експортної та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію ПАТ «Інтерпайп НТЗ» та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.ru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає процес зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники підприємства; проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства; досліджено напрями експортної та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію ПАТ «Інтерпайп НТЗ» та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectДИФЕРЕНЦІАЦІЯ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ, СОБІВАРТІСТЬ, СТРАТЕГІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ТРУБНА ПРОДУКЦІЯ.ru_RU
dc.titleРозробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of strategies of foreign economic activities at an enterprise based on the forecasting of market prospects for seamless pipes (based on the materials of Public JSC “Interpipe NTRP”)ru_RU
dc.typeOtherru_RU
dc.citation.epage


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу