Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Кондитерська фабрика «АВК» м. Дніпро»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019.
Об’єктом розроблення виступає зовнішньоекономічна діяльність підприємства.
Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи формування асортиментної політики підприємства та її вплив на ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства; проаналізовано основні показники господарської та зовнішньоекономічної діяльності підприємства; здійснено маркетингове дослідження ринку кондитерських виробів та поведінки споживачів кондитерських виробів; визначено цільовий ринок збуту експортної продукції; оцінена економічна ефективність запропонованого проекту заходів з підвищення ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю та формування асортиментної політики.
Collections
- Кафедра менеджменту [123]