Перегляд Бакалаври за датою
Зараз показуються 1-20 з 153
-
Формування маркетингової стратегії підприємства
(2019-12-24) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку послуг
(2019-12-24) -
Особливості прийняття рішень споживачем при виборі послуг
(2019-12-24) -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2019-12-24) -
Дослідження споживчої лояльності в системі прямого маркетингу
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої лояльності в системі прямого маркетингу підприємства, що діє на ринку косметичних та парфумованих засобів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та ... -
Поведінкові особливості споживачів при виборі товарів з маркуванням на відповідність добровільним міжнародним стандартам
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих товарів. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для досягнення широкої лояльності до товарів з маркуванням на відповідність добровільним ...