Перегляд Бакалаври за датою
Зараз показуються 1-20 з 30
-
Організація культурно-пізнавального туризму в Дніпропетровській області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано організацію культурно пізнавального туризму в Дніпропетровській області, а також вивчено світовий досвід у сфері культурно-пізнавального туризму. Була запропонована стратегія ... -
Шляхи підвищення туристично-рекреаційного потенціалу Дніпропетровської області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі проаналізовано поточний стан та перспективи реалізації туристично-рекреаційного потенціалу Дніпропетровської області, досліджені можливості туристичної агенції «Скай Тур» у просуванні та реалізації ... -
Напрями розвитку медичного туризму в Україні
(2023-06)В кваліфікаційній роботі проаналізовано поточний стан та перспективи розвитку медичного туризму в Україні та у Дніпропетровській області, досліджені можливості лікувально-оздоровчого комплексу «Хімік» щодо запровадження ... -
Використання Інтернет-технологій для розвитку туристичного підприємства
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано діяльність ФОП Пугач Дмитро Михайлович, а також вивчено досвід застосування сучасних інтернет-технологій на туристичних підприємствах. Були сформульовані проєктні рекомендації ... -
Система мотивації працівників туристичного підприємства
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано діяльність ФОП Чорна Т.М., а також вивчено сучасні системи мотивації працівників на туристичному підприємстві. Було проведено оцінку діючої системи мотивації персоналу ФОП ... -
Розвиток сільського туризму в Дніпропетровській області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі розглянуто та проаналізовано сучасні підходи до регулювання та розвитку сільського туризму як фактору трансформації сільських територій. Досліджено теоретичні положення сільського туризму та його ... -
Диверсифікація туристичного продукту санаторно-курортного закладу
(2024)Метою дослідження є диверсифікація послуг санаторію задля підвищення його конкурентоспроможності на туристично-рекреаційному ринку. -
Маркетингові комунікації санаторно-курортного закладу
(2024)Метою дослідження є аналіз та оцінка ефективності застосування інструментів маркетингових комунікацій санаторно-курортного закладу. -
Організація і проведення волонтерських турів в Україні
(2024)Метою роботи є методологічне та практичне обґрунтування особливостей організації волонтерського туризму в Україні. -
Організація екологічного туризму з використанням природно-заповідних територій
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування необхідності організації та розвитку екологічного туризму на природно-заповідних територіях та розробка теоретичних і практичних рекомендацій для ТОВ «МЕЛІОР ТРЕВЕЛ ЕНД АВІА». -
Організація анімаційної діяльності в закладі туристично-рекреаційної сфери
(2024)Метою роботи є методологічне та практичне обґрунтування особливостей організації дитячої анімації в туристично-рекреаційному комплексі. -
Організація міжнародного туризму для підприємства
(2024)Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження основних аспектів організації міжнародного туризму для підприємства туристичного профілю (на прикладі Греції), аналіз чинників, що впливають на туристичну привабливість ... -
Туристично-рекреаційна діяльність в урбанізованій екосистемі
(2024)Метою роботи є теоретико-методологічне обґрунтування особливостей рекреаційної діяльності в умовах урбанізованих екосистем на прикладі міст Дніпро, Кам’янське, Кривий Ріг. -
Організація сільського туризму в Україні
(2024)Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування необхідності організації та розвитку сільського туризму в Україні та розробка теоретичних і практичних рекомендацій для ПП «АГЕНЦІЯ «КИТ». -
Інноваційний розвиток музеїв Дніпропетровського регіону
(2024)Метою дослідження є удосконалення інноваційного розвитку музеїв Дніпропетровського регіону, а також розробка практичних заходів для впровадження. -
Організація музейного туризму в м. Дніпро
(2024)Метою роботи є теоретико-методологічне та практичне обґрунтування особливостей стимулювання та розвитку музейного туризму у місті Дніпро. -
Розробка і просування гастрономічного туру у Новомосковському районі
(2024)Метою дослідження є диверсифікація послуг туристичної агенції за рахунок розробки нового гастрономічного туру у Новомосковському районі. -
Розробка маркетингових заходів зі стимулювання внутрішнього туризму
(2024)Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективних маркетингових заходів, спрямованих на стимулювання внутрішнього туризму в Україні для підвищення економічної активності та розвитку туристичної галузі. -
Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства
(2024)Метою дослідження є визначення ефективних напрямів підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства в умовах сучасного ринку, а також розробка рекомендацій щодо їх впровадження з метою забезпечення стійкого ... -
Перспективи розвитку туристичної діяльності в Дніпропетровській області
(2024)Метою і завданням роботи є комплексний аналіз перспектив розвитку туристичної діяльності в Дніпропетровській області