Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 18
Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування ...
Маркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попиту
(2019-12-16)
Для написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів ...
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
В кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову
діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та
зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та
маркетингову проблеми ...
Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії.
Досліджено споживчі вподобання ...
Формування системи маркетингових комунікацій підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено ...
Рекламна кампанія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)
У даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які ...
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)
У кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. ...
Маркетингові комунікації підприємства на ринку комплементарних товарів
(2019-12-16)
У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку комплементарних товарів. Досліджено основні фактори внутнішнього та зовнішнього середовища. Виконано конкурентний та ...