Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФранчук, В. П.
dc.contributor.authorЛаухін, Д. В.
dc.contributor.authorЗіборов, К. А.
dc.contributor.authorРотт, Н. О.
dc.contributor.authorФедоряченко, С. О.
dc.date.accessioned2021-09-13T07:54:32Z
dc.date.available2021-09-13T07:54:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВплив теплофізичних процесів, що відбуваються в зоні рухомого контакту, на механічні властивості поверхневого шару матеріалів / Франчук В. П., Лаухін Д. В., Зіборов К. А., Ротт Н. О., Федоряченко С. О. // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2021. – № 65. – С. 118-129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158806
dc.description.abstractПри взаємодії тіл з рухомою точкою контакту необхідно враховувати фізико-механічні властивості поверхневих шарів, які відрізняються від властивостей матеріалу, що знаходиться на значній відстані від його поверхні. Ця різниця виникає в результаті хімічних і структурних перетворень, механічних і термічних впливів, зносу і контактної втоми матеріалів поверхні пари тертя колесо-рейка. Запропоновано режими термічної обробки, які забезпечують структурну однорідність і дозволяють підвищити механічні властивості обода колеса.uk_UA
dc.description.abstractПри взаимодействии тел с движущейся точкой контакта необходимо учитывать физико-механические свойства поверхностных слоев, которые отличаются от свойств материала, находящегося на значительном удалении от его поверхности. Эта разница возникает в результате химических и структурных превращений, механических и термических воздействий, износа и контактной усталости материалов поверхности пары трения колесо-рельс. Предложены режимы термической обработки, которые обеспечивают структурную однородность и позволяют повысить механические свойства обода колеса.uk_UA
dc.description.abstractWhen bodies interact with a moving contact point, it is necessary to take into account the physical and mechanical properties of the surface layers, which differ from the properties of a material located at a considerable distance from its surface. This difference arises as a result of chemical and structural transformations, mechanical and thermal effects, wear and contact fatigue of the surface materials of the wheel-rail friction pair. The modes of heat treatment are proposed, which provide structural homogeneity and improve the mechanical properties of the wheel rim.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectповерхневий шарuk_UA
dc.subjectтемператураuk_UA
dc.subjectпара тертяuk_UA
dc.subjectрухливий контактuk_UA
dc.subjectструктурний станuk_UA
dc.subjectтермічна обробкаuk_UA
dc.subjectмеханічні властивостіuk_UA
dc.subjectповерхностный слойuk_UA
dc.subjectтемператураuk_UA
dc.subjectпара тренияuk_UA
dc.subjectподвижный контактuk_UA
dc.subjectструктурное состояниеuk_UA
dc.subjectтермическая обработкаuk_UA
dc.subjectмеханические свойстваuk_UA
dc.subjectsurface layeruk_UA
dc.subjecttemperatureuk_UA
dc.subjectfriction pairuk_UA
dc.subjectmovable contactuk_UA
dc.subjectstructural stateuk_UA
dc.subjectheat treatmentuk_UA
dc.subjectmechanical propertiesuk_UA
dc.titleВплив теплофізичних процесів, що відбуваються в зоні рухомого контакту, на механічні властивості поверхневого шару матеріалівuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of thermophysical processes occurring in the zone of moving contact on the mechanical properties of the surface layer of materialsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.625.28uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу