Показати скорочений опис матеріалу
Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті
dc.contributor.author | Лях, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T07:31:47Z | |
dc.date.available | 2021-10-04T07:31:47Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Лях В. В. Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті / Лях В. В. // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 120-122 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181 | |
dc.description.abstract | На сьогодні досить поширеною є думка, що сучасна освіта перебуває в кризі, що спричинена входженням людства в іншого типу реальність – Другу модерніті (У.Бек), або постмодерніті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | постмодерніт | uk_UA |
dc.subject | постмодернити | uk_UA |
dc.subject | система освітянських інституцій | uk_UA |
dc.subject | система образовательных учреждений | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | философия образования | uk_UA |
dc.title | Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 101.1 | uk_UA |