Показати скорочений опис матеріалу
Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі
dc.contributor.author | Куцепал, Світлана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T07:40:01Z | |
dc.date.available | 2021-10-04T07:40:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Куцепал С. В. Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі / Куцепал Світлана Вікторівна // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 122-123 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159183 | |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство характеризується концептуальним та ціннісним плюралізмом, тому актуалізує потребу філософського обґрунтування сенсу існування людини, її місця у суспільних відносинах, відповідно філософія перетворюється не лише на засіб пояснення світу, а й на практичний інструментарій, завдяки якому розв’язується суперечність між створеними раніше духовними цінностями та наявною соціальною реальністю, ознаками якої є прикладний прагматизм та пріоритет матеріально обумовленої дійсності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | плюралізм | uk_UA |
dc.subject | плюрализм | uk_UA |
dc.subject | прикладний прагматизм | uk_UA |
dc.subject | прикладной прагматизм | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | глобализация | uk_UA |
dc.subject | мультикультуралізм | uk_UA |
dc.subject | мультикультурализм | uk_UA |
dc.title | Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 101.1 | uk_UA |