Показати скорочений опис матеріалу
Якість освіти в Україні в контексті соціальної практики ринкового суспільства
dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T08:14:10Z | |
dc.date.available | 2021-10-04T08:14:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Петінова О. Б. Якість освіти в Україні в контексті соціальної практики ринкового суспільства / Петінова Оксана Борисівна // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : тези наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2012 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 130-131 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159190 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі освіта – складне і багатоманітне суспільне явище, сфера передачі, освоєння і переробки знань та соціального досвіду. Освіта інтегрує різні види навчальної і виховної діяльності, їх зміст в єдину систему, орієнтує їх на соціальне замовлення, на соціальні потреби суспільства. Серед соціальних інститутів суспільства освіта займає одну з провідних позицій. До питань освіти звертались різні вчені, опираючись на різні системи поглядів та цінностей, що нерозривно пов’язані з економічною ситуацією в країні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | ринкове суспільство | uk_UA |
dc.subject | рыночное общество | uk_UA |
dc.subject | глобальна конкурентоспроможність | uk_UA |
dc.subject | глобальная конкурентоспособность | uk_UA |
dc.subject | ринкова конкурентоздатність | uk_UA |
dc.subject | рыночная конкурентоспособность | uk_UA |
dc.title | Якість освіти в Україні в контексті соціальної практики ринкового суспільства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 101.1 | uk_UA |