Дизайн проектування навчального середовища
Mostra/ Apri
Data
2021Autore
Пілюгін, Є. Д.
Письменкова, Т. О.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Слово «дизайн» англійського та латинського походження, тому має безліч значень. В історичному сенсі поняття дизайн увібрало в себе кілька понять: «винаходити чи подумки формулювати ідею або сутність чогось»; «мати намір, прагнути до якоїсь мети», «призначати, визначати, вказувати». Таким чином, термін «дизайн» визначає два стани світу - те, що в ньому вже є, і те, що в ньому тільки може стати і є процесом створення речі, предмета, об'єкта з визначенням його функції. Навчальне середовище є важливою складовою ефективності існування складних освітніх систем з позиції сучасного дизайну. При проектуванні навчального середовища слід враховувати вплив багатьох факторів. Насамперед, це умови оточуючого середовища студентів, а саме освітленість аудиторії, температура повітря, комфортне місце за партою або столом та багато іншого, саме тому ми і долучаємось до понять ергономіки. Мета. Обґрунтувати необхідність дизайн проектування навчального середовища на прикладі навчальної аудиторії.