Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКуленко, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned2022-02-21T20:54:14Z
dc.date.available2022-02-21T20:54:14Z
dc.date.issued2022-01-20
dc.identifier.citationатестаційна робота магістра/ Куленко С.О.- Дніпро 2022, 89с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160207
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: Комп’ютерна система формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data. Мета роботи: Розробити та впровадити комп’ютерну систему формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data, для підвищення ефективності рекламних кампаній через створення теплих аудиторій за допомогою вилучення, аналізу та встановлення відповідностей у великих даних. Одержані результати: було розроблено програмне забезпечення для збору та аналізу даних про пошуки та пропозиції турів. На основі отриманих зв'язків побудований граф, на якому виконаний алгоритм по знаходженню найбільш оптимальної безлічі співпавших пар. За допомогою даної методики було продано 39 турів на різні напрямки за 1,5 тижня за допомогою таргетованої реклами під час пандемії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectBIG DATA, СОЦІАЛЬНІ ГРАФИ, ДВУДОЛЬНІ ГРАФИ, ТАРГЕТИНГ, НЕЙРОТЕХНОЛОГІЇ, APACHESPARK, DATAMINING, СЛАБО СТРУКТОРОВАНІ ДАНІ, СИЛЬНО СТРУКТУРОВАНІ ДАНІ.uk_UA
dc.titleКомп’ютерна система формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Datauk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу