Показати скорочений опис матеріалу
Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру
dc.contributor.author | Вернер, І. В. | |
dc.contributor.author | Твердохліб, О. М. | |
dc.contributor.author | Новікова, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2022-06-23T07:50:31Z | |
dc.date.available | 2022-06-23T07:50:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Вернер І. В. Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру / І. В. Вернер, О. М. Твердохліб, О. О. Новікова // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2022, м. Дніпро, 29-30 квітня : зб. наук. пр. міжнар. конф. – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 73-82 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160474 | |
dc.description.abstract | У роботі наводяться сучасні методи і засоби завдяки котрим процес створення цифрового продукту а саме розробки інтерактивної гри, є найбільш оптимальним. Також висвітлюється область використання інтерактивних технологій для створення у сучасному суспільстві. | uk_UA |
dc.description.abstract | In this paper, the most optimal methods and means of creating an interactive game are shown. The interactive technologies area of use for creation in modern society is covered. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | віртуальний тур | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | game | uk_UA |
dc.subject | virtual tour | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UA |
dc.subject | thinking | uk_UA |
dc.title | Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру | uk_UA |
dc.title.alternative | Design thinking process in generation of the universe environment or virtual tour locations | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |