Удосконалення процесу формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва
Abstract
Пояснювальна записка: 81 стор., 19 рис., 17 табл., 43 джерела, 3 додатки,
презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: процес підвищення конкурентоспроможності малих
виробничих підприємств.
Мета роботи: удосконалення методичних підходів до обґрунтування
конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва в напрямку
визначення організаційних важелів підвищення ефективності їх діяльності.
В роботі обґрунтований методичний підхід до набуття конкурентних
переваг малим виробничим підприємством за рахунок використання потенціалу
інших ринкових суб’єктів.
У першому розділі проаналізовані концептуальні засади розвитку малих
виробничих підприємств. Визначено сутність та проблеми розвитку у сфері
малого та середнього бізнесу в Україні. Здійснено огляд літератури з питання
формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого
підприємництва
У другому розділі здійснено аналіз результатів діяльності малих
підприємств в сфері виробництва та відновлення гумових шин, покришок і
камер та оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів.
Обґрунтовано підхід до розвитку конкурентної позиції малого виробничого
підприємства на засадах бізнес-моделювання.
У третьому розділі визначені конкурентні позиції основних виробників
гумових шин, покришок і камер. Обґрунтовані шляхи запровадження
роздрібної торгівлі малим виробничим підприємством на засадах електронної
комерції.