Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПономарьова, Вікторія
dc.date.accessioned2023-01-07T13:18:34Z
dc.date.available2023-01-07T13:18:34Z
dc.date.issued2020-01-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162015
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок стокового взуття, виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішній чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, створений профіль цільової аудиторії стокового взуття з ціллю сегментації споживачів. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм впливу на процес споживчого вибору товарів. Мета кваліфікаційної роботи: формування карти «подорожі споживача» на ринку товарів попереднього попиту на основі дослідження процесу споживчого вибору. Положення, що захищаються: поведінка цільової аудиторії на етапах процесу споживчого вибору на ринку взуття впливає на формування актуальних маркетингових каналів взаємодії зі споживачами. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були раніше виконані. Інформацію отриману з даного дослідження є можливість використовувати для розробки карти «подорожі споживачів», що мають на меті придбати товар попереднього попиту (взуття). Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення інструментів маркетингових комунікацій підприємства з метою впливу на споживача в процесі споживчого вибору. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, фокус-група, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПРОФІЛЬ СПОЖИВАЧА, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОЖИВАЧА», ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ, ЕТАПИ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ.uk_UA
dc.titleДослідження процесу споживчого вибору на ринку товарів попереднього попитуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу