Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБровенко, Тетяні
dc.date.accessioned2023-02-02T10:45:22Z
dc.date.available2023-02-02T10:45:22Z
dc.date.issued2022-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162131
dc.descriptionОб’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на підприємстві. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Методика дослідження кваліфікаційної роботи. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування маркетингової діяльності торгових підприємств на ринку В2С. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження застосування маркетингових інструментів), статистико-економічний (аналіз фінансового стану та тенденцій розвитку підприємства), ситуаційний аналіз та аналіз експертних оцінок (оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сіріон», діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші. Результати дослідження – представлено та обґрунтовано основні підходи, методи та аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту. 6 Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність ТОВ «Сіріон». Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на підприємстві. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Методика дослідження кваліфікаційної роботи. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування маркетингової діяльності торгових підприємств на ринку В2С. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження застосування маркетингових інструментів), статистико-економічний (аналіз фінансового стану та тенденцій розвитку підприємства), ситуаційний аналіз та аналіз експертних оцінок (оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сіріон», діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші. Результати дослідження – представлено та обґрунтовано основні підходи, методи та аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту. 6 Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність ТОВ «Сіріон». Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectВ2С СЕГМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегментуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу