Дослідження споживчих вподобань з метою удосконалення асортименту послуг компанії
Abstract
Об'єктом дослідження є асортимент послуг на роздрібному ринку
Предметом дослідження є методи адаптації асортименту послуг щодо
мінливих споживчих вподобань при скороченні попиту на споживчому ринку
послуг попереднього вибору.
Методика дослідження. Для вирішення комплексу завдань
кваліфікаційної роботи використана певна сукупність наукових методів:
статистичні методи для проведення аналізу і вивчення дина міки розвитку
ринку; методи експертних оцінок для аналізу даних щодо факторів
внутрішнього та зовнішнього середовища; інформаційно цільовий для
збору існуючої маркетингової інформації та оцінки тенденцій розвитку
складних послуг; методи опитування та спостереження для збору
первинної маркетингової інформації; спеціальні методи маркетингового
аналізу: АВС&XYZ аналіз для оцінки асортиментної політики; SNW, PEST,
IFAS, EFAS методи аналізу для вивчення і оцінки маркетингових факторів;
сегментування м етодом угрупувань для визначення цільових сегментів;
перехресна SWOT матриця для здійснення ситуаційного аналізу.
Результати дослідження
проаналізовано маркетингову діяльність
фітнес клубу досліджено головних конкурентів, розглянуто асортимент
послуг, розроблено програму з метою поліпшення асортименту послуг
Взаємозв’язок
з іншими роботами використано теоретичні
положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними
українськими та зарубіжними маркетологами у галузі споживчих вподобань з
метою поліпшення асортименту послуг
4
Інформація
Інформація щодощодо впровадженнявпровадження –– результатирезультати дослідженнядослідження впровадженівпроваджені вв маркетинговумаркетингову діяльністьдіяльність фітнесфітнес--клубуклубу «Феррум»«Феррум»..
Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження споживчих вподобань з метою поліпшення асортименту послуг.