Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКрачко, Альбіна
dc.date.accessioned2023-02-02T10:56:21Z
dc.date.available2023-02-02T10:56:21Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162137
dc.descriptionПояснювальна записка: 90 с., 12 рис., 15 табл., 1 додаток, 48 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність туристичного підприємства на ринку туристичних послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів туристичного підприємства з метою визначення основних інструментів просування туристичного продукту. Об’єкт дослідження: процес маркетингового просування туристичних послуг на ринку. Метою дослідження є дослідження основних аспектів маркетингового просування туристичних послуг та пошук шляхів його вдосконалення. Положення, що захищаються: реалізація запропонованих шляхів вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг ТОВ ТА «Вікі-Тур» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме покращенню іміджу та зростанню конкурентоспроможності, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих, та, відповідно, й зміцненню позицій турагентства на ринку. Інформація щодо впровадження: запропоновані шляхи вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг будуть впроваджені ТОВ ТА «Вікі-Тур». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на туристичних підприємствах України. Робота має застосування у сфері просування туристичних послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні туристичних послуг. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено стратегію та запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг. При виконанні кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: абстрактно-логічний – при дослідженні сутності поняття "туристичної маркетингової діяльності"; системний – при дослідженні та узагальненні основних інструментів маркетингового просування туристичних послуг; метод аналізу і синтезу – під час дослідження удосконалення маркетингового просування туристичних послуг; метод економіко-статистичного аналізу – для аналізу діяльності підприємства; PEST-аналіз, SWOT-аналіз, метод опитування; графічний метод – для наочного відображення результатів дослідження.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 90 с., 12 рис., 15 табл., 1 додаток, 48 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність туристичного підприємства на ринку туристичних послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів туристичного підприємства з метою визначення основних інструментів просування туристичного продукту. Об’єкт дослідження: процес маркетингового просування туристичних послуг на ринку. Метою дослідження є дослідження основних аспектів маркетингового просування туристичних послуг та пошук шляхів його вдосконалення. Положення, що захищаються: реалізація запропонованих шляхів вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг ТОВ ТА «Вікі-Тур» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме покращенню іміджу та зростанню конкурентоспроможності, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих, та, відповідно, й зміцненню позицій турагентства на ринку. Інформація щодо впровадження: запропоновані шляхи вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг будуть впроваджені ТОВ ТА «Вікі-Тур». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на туристичних підприємствах України. Робота має застосування у сфері просування туристичних послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні туристичних послуг. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено стратегію та запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг. При виконанні кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: абстрактно-логічний – при дослідженні сутності поняття "туристичної маркетингової діяльності"; системний – при дослідженні та узагальненні основних інструментів маркетингового просування туристичних послуг; метод аналізу і синтезу – під час дослідження удосконалення маркетингового просування туристичних послуг; метод економіко-статистичного аналізу – для аналізу діяльності підприємства; PEST-аналіз, SWOT-аналіз, метод опитування; графічний метод – для наочного відображення результатів дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИuk_UA
dc.titleМаркетингове просування послуг на туристичному ринкуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу