Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Райдуга-2»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022.
Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства з точки зору удосконалення його конкурентоспроможності; визначено особливості управління маркетинговою діяльністю з позиції стратегічного планування; розглянуто технології забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислових підприємств; проаналізовано оргaнiзaцiйно-eкономiчні хaрaктeристики пiдприємствa; визначено фінансово-економічні показники ТОВ «Райдуга-2»; зроблено дослідження виробничої та організаційної структури підприємства; проаналізовано зовнiшнє тa внутрiшнє сeрeдовище пiдприємствa; оцінено мaркeтингову дiяльність ТОВ «Райдуга-2»; визначено напрями вдосконaлeння мaркeтингової дiяльностi ТОВ «Райдуга-2»; удосконалено маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективної діяльності маркетингу підприємства