Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів
Abstract
Інтенсифікація гірничопідготовчих робіт та впровадження механізованих очисних комплексів нового покоління на шахтах Західного Донбасу (ЗД) обумовили необхідність удосконалення транспортно-технологічних схем допоміжного транспорту. В зарубіжній практиці швидкісного проведення дільничних виробок поширено використання дизельних підвісних монорейкових доріг (ПДМ). Дослідженнями (Ширін та ін, 2014; Булат та ін., 1999) доведено, що в специфічних умовах шахт ЗД ефективність використання ПДМ залежить від швидкості рухомого складу та технічного стану виробок. Останнє обумовлено тим, що при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу до металевих арок виникають динамічні навантаження, які провокують рух порід покрівлі та порушення перерізу дільничних виробок.