Теорія та практика публічної служби: Recent submissions
Зараз показуються 41-60 з 163
-
Базові технології публічного управління
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Публічне управління (англ. – management) в Україні проходить нелегкий, суперечливий етап свого становлення. І найчастіше його традиційно розглядають з рудиментних позицій командно-адміністративної системи управління ... -
Актуальні проблеми реалізації кадрової політики в системі державного управління
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Головною метою кадрової політики є побудова професійної, політично- нейтральної державної служби, що здатна утримувати кваліфіковані кадри та відповідає потребам суспільства, ефективно надає послуги ... -
Професійна підготовка з управління проектами у спільноті практик «сталий розвиток»
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Процеси децентралізації влади, що за останні роки набувають все більших обертів В Україні, надають широкі повноваження органам місцевого самоврядування новостворених об’єднаних територіальних громад, ... -
Современные методы проведения аттестации в республике Беларусь
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Целью аттестации в Республике Беларусь является «определение объективной оценки практической деятельности, уровня профессиональных знаний, правовой культуры и служебной перспективы государственных служащих» ... -
Соціально-орієнтована компетентність як складова управлінської компетентності публічного службовця
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Сучасна парадигма соціально-орієнтованого управління, витоки якої ми знаходимо у класичних теоріях демократії, актуалізує принципово нові цінності та вимоги до публічних службовців. За цим підходом передбачається, ... -
Розвиток кадрового потенціалу сектору безпеки та оборони України
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Із часів відновлення державності України розвиток спроможностей сектору безпеки і оборони не був одним із пріоритетів політичного керівництва держави. Виконання найважливіших завдань відбувалося в ... -
Кадрова складова у забезпеченні якості публічних послуг в об’єднаних територіальних громадах
(ДРІДУ НАДУ, 2018)У ст. 4 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» зазначено, що «якість та доступність публічних послуг, що надаються в об’єднаній територіальній громаді, не можуть бути нижчими, ніж до ... -
Пріоритетні напрями розвитку кадрового механізму стратегічних комунікацій у секторі безпеки і оборони України
(ДРІДУ НАДУ, 2018)В умовах гібридної агресії розробка системи професійної підготовки у сфері стратегічних комунікацій є актуальним питанням сьогодення, оскільки існування України безпосередньо залежить від професіоналізму ... -
Актуальні проблеми управління персоналом на державній службі в Україні
(ДРІДУ НАДУ, 2018)У багатьох країнах необхідність підвищення результативності діяльності державних службовців, якості реалізації ними державних функцій і впровадження нових методів управління лягли в основу реформ державної ... -
Використання компетентнісного підходу при формуванні кадрового потенціалу на державній службі
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Розвиток кадрового потенціалу передбачає покращення якісних та кількісних характеристик кадрів підприємства, а також являє собою сукупність організаційно- економічних заходів, спрямованих на розкриття особистісного ... -
Внедрение сетевого управления в деятельность государственных органов : новые компетенции государственных служащих
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Количество и сложность задач, которые в настоящее время приходится решать органам государственного и местного управления, постоянно возрастают. Вместе с тем в условиях проводимой в Республике Беларусь политики ... -
Складові процесного підходу у контексті модернізації системи підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Для успішного проведення реформ необхідні кваліфіковані, компетентні державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування. З огляду на це доцільно працювати над стратегією послідовного навчання ... -
Використання кадрового резерву у процесі розвитку місцевого самоврядування
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ... -
Роль керівника у формуванні культури праці державних службовців
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Керівник – ключова ланка в кадровій системі, який досягає поставленої мети завдяки тому, що доповнює свої фізичні та інтелектуальні сили силами підлеглих і цілеспрямовано їх використовує на виконання поставлених завдань. ... -
Кадровые технологии оценки и профессионального развития государственных служащих
(ДРІДУ НАДУ, 2018)В общем понимании под технологией понимается набор средств, инструментов и методов, обеспечивающих достижение поставленной цели либо соответствующего процесса. В управленческой сфере разделяют понятие ... -
Еволюція нормативно-правового забезпечення розвитку стратегічної компетентності державних службовців
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Актуалізація питання еволюції нормативно-правового забезпечення розвитку стратегічної компетентності пов'язаний із переглядом, оновленням системи відносин «держава – людина», що означає і певний ступінь ... -
Переведення на пенсію за віком згідно нового Закону України «Про державну службу» : основні вимоги
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону 3723-ХІІ на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого ст. 26 Закону ... -
Політико-управлінська еліта в інформаційному суспільстві
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Специфіка інформаційного соціуму і сучасної електронної культури формує людину, яка повинна бути здатна до пошуку і передачі різноманітної інформації, критичного і системного аналізу в умовах ... -
Роль етичної складової у діяльності публічного службовця
(ДРІДУ НАДУ, 2018)На сьогоднішній день такі терміни як етика, мораль, відповідальність є дуже поширеними у публічному управлінні, адже від ціннісних основ публічної служби, моральних якостей публічних службовців, рівня їх відповідальності, ... -
Система управління державною службою Франції
(ДРІДУ НАДУ, 2018)Державна служба Франції, яка офіційно називається «громадською службою» (la fonction publique) включає три складові: центральну публічну службу або публічну службу держави – 2,47 млн службовців (43,87%), місцеву ...