Показати скорочений опис матеріалу
Створення гри з процедурною генерацією поля на основі A* алгоритму у середовищі Unity
dc.contributor.author | Латкін, Дмитро Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T16:47:33Z | |
dc.date.available | 2023-09-25T16:47:33Z | |
dc.date.issued | 2023-06-20 | |
dc.identifier.citation | атестаційна робота бакалавра/ Латкін Д.О. - Дніпро 2023, 57с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164691 | |
dc.description.abstract | Об’єкт розробки: процедурно згенероване поле в середовищі Unity з використанням мови програмування С#. Мета роботи: вдосконалення методів процедурної генерації з використанням алгоритму пошуку А*. У вступі наведено інформацію про стан проблеми, здійснено аналіз та запропоновані кроки, які будуть вжиті під час створення проекту. В першому розділі наведені основні відомості та положення про існуючі алгоритми пошуку шляху в графі та проблеми, з якими може зіткнутися розробник при реалізації механізму процедурної генерації ігрового контенту. У другому розділі наведена теоретична складова проекту, який вирішує поставлену задачу, встановлені вимоги до розробки, розглянута реалізація А* алгоритму, обґрунтування проектних рішень, список проведених робіт та діаграма класів створюваної програми. У третьому розділі наведено практичне рішення поставленої задачі з процедурної генерації ігрового поля, а також розглянуті класи, з яких складається програма та методи цих класів, огляд готового проекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ПРОЦЕДУРНА ГЕНЕРАЦІЯ, А* АЛГОРИТМ, UNITY, МОВА ПРОГРАМУВАННЯ C# | uk_UA |
dc.title | Створення гри з процедурною генерацією поля на основі A* алгоритму у середовищі Unity | uk_UA |