Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКовтун Є.С.
dc.date.accessioned2023-10-12T22:03:09Z
dc.date.available2023-10-12T22:03:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165129
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес формування (ініціації та планування) нових бізнес-проєктів. Предмет дослідження – особливості бізнес-проєктів в сфері створення та торгівлі віртуальними активами. Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані процеси ініціації нового бізнес-проєкту, розглянуті основні рекомендації експертів, щодо заснування інноваційного бізнес-проєкту. У другому розділі: проаналізована технологія NFT та оцінки моделі NFT бізнесу. Також, розглянутий досвід використання технології успішними брендами та взаємодія з ними. У третьому розділі: проаналізовані чинники успішності NFT-проєкту на прикладі двох власних проєктів та розглянуті пропозиції щодо планування стратегії та створення команди бізнес-проєкту NFT-колекції. Сфера використання результатів: Підприємці, інвестори, акціонери та інші зацікавленні сторони, які прагнуть зрозуміти переваги та проблеми, пов’язані з використанням віртуальних активів у сучасному бізнесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectВІРТУАЛЬНИЙ АКТИВ, ІНІЦІАЦІЯ БІЗНЕСУ, БІЗНЕС-ПРОЄКТ, NFT, NFT-КОЛЕКЦІЯ, ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОЄКТУ, КОМАНДА ПРОЄКТУuk_UA
dc.titleФормування нових бізнес-проєктів в сфері створення та торгівлі віртуальними активамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу