Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРябцева, Софія
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила
dc.date.accessioned2023-11-24T11:31:29Z
dc.date.available2023-11-24T11:31:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРябцева С. Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни / Рябцева Софія, Бондаренко Людмила // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 144-146.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165303
dc.description.abstractПочинаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до контенту, який вони споживають. Враховуючи це, туристичним компаніям необхідно більш прискіпливо досліджувати громадську думку і грамотно на неї реагувати, а також спрямувати свої дії на процвітання відносин із суспільством. Крім того PR допомагає налагодити ефективні відносини з тими, хто може значно вплинути на імідж компанії та її прибутки. Саме тому недоречно в рекламних роликах показувати щасливих та веселих подорожуючих туристів, які перебувають в туристичних турах або засмагають на пляжі в Херсоні або Криму, або фотографуючи та знімаючи об’єкти локації з використанням технічних засобів, таких як дрони.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectреклама в туризміuk_UA
dc.subjectPR та реклами в туризміuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleРоль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу