Виявлення внутрішніх дефектів матеріалу в кільцях підшипника кочення магніто-порошковим методом
Resumen
Підшипники кочення відносяться до групи високонавантажених деталей машин,
які відіграють важливу роль щодо їх надійності, довговічності та технічної безпеки
експлуатації. Критичною зоною в підшипнику є контакт між тілами кочення та доріжкою
кочення. У його зоні виникають дуже високі стискаючі напруження. Під час роботи
підшипника ці напруження «блукають» по всій робочій поверхні доріжок кочення і тіл
кочення, викликаючи змінюваний з часом напружений стан і втомне зношування
верхнього шару матеріалу – пітінг. Високі допустимі навантаження в підшипнику
передаються декількома одночасно працюючими зосередженими контактами: тіло
кочення - доріжка кочення.