Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСердюк, Андрій
dc.date.accessioned2024-01-05T09:53:10Z
dc.date.available2024-01-05T09:53:10Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165728
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведені дослідження з метою виявлення напрямів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт роботи: маркетингова діяльність підприємства на ринку туристичних послуг. Мета кваліфікаційної роботи: формування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку туристичних послуг. Положення, що захищаються: запропоновані інструменти вдосконалення маркетингової діяльності туристичної компанії «ТРЕВЕЛ СТЕП» сприятимуть збільшенню кількості клієнтів компанії. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними роботами з маркетингового стратегічного управління, маркетингової бізнес-аналітиці. Результати можуть бути використані на підприємстві ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: створення послугм Travel experts team, розробка маршруту подорожі, розробка інноваційного сайту агентства з доданими в нього системи бронювання різних B2B платформ для клієнтів, перехід на КВЕД 79.90, створення Телеграм каналу, інтеграція з новими B2B платформами, створення Інстаграм-сторінок та TikTok та інші для того, щоб покращити та вдосконалити маркетингову діяльність ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний метод, глибинне інтерв’ю, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, GAP-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ІНСТРУМЕНТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності туристичного агентстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу