Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСоколова, Н. О.
dc.contributor.authorГоловко, Є. В.
dc.date.accessioned2024-01-18T11:16:28Z
dc.date.available2024-01-18T11:16:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСоколова Н. О. Розробка логіки поведінки рухомих персонажів на ігровому двигуні Unity 3D / Н. О. Соколова, Є. В. Головко // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 102-105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165982
dc.description.abstractОписано процес створення логіки поведінки персонажів гри. Виконано 3D моделювання нерухомих та рухомих ігрових об'єктів з використанням сучасного інструментарію 3D-моделювання на візуалізованих ігрових сценах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectігровий двигун Unity 3Duk_UA
dc.subject3D-моделіuk_UA
dc.subjectлогіка поведінки ігрових персонажівuk_UA
dc.titleРозробка логіки поведінки рухомих персонажів на ігровому двигуні Unity 3Duk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.4'275uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу