Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБлизнюк, А.О.
dc.date.accessioned2024-02-29T13:51:57Z
dc.date.available2024-02-29T13:51:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166335
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: англомовні вербальні товарні знаки. Предмет дослідження: прагматичні особливості вербальних товарних знаків в англійському рекламному дискурсі та специфіка їх відтворення українською мовою. Мета кваліфікаційної роботи: визначити основні прагматичні особливості вербальних товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі та їх відтворення в українському перекладі. Методи дослідження: описовий метод; дедуктивно-індуктивний метод; метод суцільної вибірки; метод вторинної обробки даних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПрагматичні особливості вербальних товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі та їх відтворення українською мовоюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу