Удосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024.
Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО».
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємства