Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКривошея, Дмитро Вікторович
dc.date.accessioned2024-03-13T17:49:47Z
dc.date.available2024-03-13T17:49:47Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.citationКривошея Д.В. Удосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО») / Д.В. Кривошея. Д. : НТУ «ДП», 2024. 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166415
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.titleУдосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the company's assortment management (according to the materials of SHEVCHENKO TH LLC)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу