Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Abstract
В сучасних умовах здійснення підприємницької діяльності запорукою ії успіху, стабільності і процвітання, а також зростання прибутковості є конкурентоспроможність підприємства. Вперше здатність підприємства отримувати прибуток за допомогою створення конкурентоспроможного товару виділив М. Портер, який визначив конкурентоспроможність підприємства як «змагальну здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин і отримувати при цьому прибуток, достатню для науково-технічного вдосконалення виробництва, стимулювання працівників і підтримки працівників (їх роботи) на високому якісному рівні» [1]. Конкурентоспроможність підприємства ‒ здатність до виробництва та реалізації швидше, дешевше, товарів вищої якості ніж конкуренти, продавати в достатній кількості, при високому технологічному рівні обслуговування