Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКонотопчик, А. М.
dc.contributor.authorМельник, К. В.
dc.contributor.authorЛавренчук, С. В.
dc.date.accessioned2024-07-04T08:36:02Z
dc.date.available2024-07-04T08:36:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКонотопчик А. М. Підвищення коефіцієнта конверсії за допомогою машинного навчання: колаборативна фільтрація / Конотопчик А. М., Мельник К. В., Лавренчук С. В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 187-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167240
dc.description.abstractВ умовах великої кількості даних та очікуваного зростання їх обсягу, застосування глибокого навчання для виявлення цінних знань стає інноваційним рішенням. Цей підхід може бути використаний для створення рекомендаційних систем, що сприяють підвищенню коефіцієнту конверсії. При стрімкому зростанні кількості онлайн покупок збільшення коефіцієнту конверсії стає основним завданням онлайн-платформ, які бажають збільшити кількість транзакцій на своїх платформах. Системи CRO (Conversion Rate Optimization) направлені на те, щоб якомога більше користувачів виконували бажані дії, такі як: створення облікового запису, запитування контактів або здійснення покупки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистема CRO (Conversion Rate Optimization)uk_UA
dc.subject«Amazon – Ratings (Beauty Products)»uk_UA
dc.subjectкалаборативна фільтраціяuk_UA
dc.titleПідвищення коефіцієнта конверсії за допомогою машинного навчання: колаборативна фільтраціяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.8.032.26uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу