Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГальченко, Єгор
dc.date.accessioned2024-07-05T17:19:08Z
dc.date.available2024-07-05T17:19:08Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167276
dc.descriptionВ аналітичній частині роботи досліджено організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища прямого і непрямого впливу на асортиментну політику, обґрунтовано оцінку конкурентоспроможності продукції.uk_UA
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи полягає в науковому обґрунтуванні, розробці методики та практичних рекомендацій щодо оптимального керування асортиментом продукції підприємств НВО «Етал» в умовах ринкових відносин, спрямованих на покращення конкурентоспроможності та задоволення потреб споживачів.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процеси формування та управління асортиментом продукції підприємств НВО «Етал» в умовах динамічного ринкового середовища.uk_UA
dc.description.abstractУ рекомендаційній частині роботи автором запропоновано напрямки усунення виявлених недоліків в асортиментній політиці, розроблено шляхи вдосконалення та підвищення ефективності управління асортиментом продукції на підприємстві. Результати роботи, що мають наукову цінність, є доцільними для подальшого використання з метою підвищення конкурентоспроможності та ринкової стійкості підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОптимальнеuk_UA
dc.subjectоптимальне керуванняuk_UA
dc.subjectСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.titleОптимальне керування асортиментом продукції підприємств НВО «Етал» в умовах ринкових відносинuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу