Показати скорочений опис матеріалу
Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення
dc.contributor.author | Прус, О. В. | |
dc.contributor.author | Хом’як, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-22T07:42:47Z | |
dc.date.available | 2024-08-22T07:42:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Прус О.В. Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення / Прус О.В., Хом’як Т.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 468-472. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627 | |
dc.description.abstract | Згідно ст.3 ЗУ про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та доступну освіту. Згідно результатів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, учні із сільської місцевості відстають від своїх однолітків з великих міст у читанні майже на п’ять років, у природничо-наукових дисциплінах — на чотири, а з математики — на понад чотири з половиною роки навчання. Нерівність в українській системі освіти зумовлена комплексом наступних факторів: 1. Кадрові проблеми (нестача педагогічних працівників, недостатня кваліфікація педагогічних кадрів); 2. Обмеження ресурсів (недостатнє фінансування, обмеження матеріально-технічної бази закладів освіти). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | якість середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | якість життя | uk_UA |
dc.title | Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 303.732.4 | uk_UA |