Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПрус, О. В.
dc.contributor.authorХом’як, Т. В.
dc.date.accessioned2024-08-22T07:42:47Z
dc.date.available2024-08-22T07:42:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПрус О.В. Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення / Прус О.В., Хом’як Т.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 468-472.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627
dc.description.abstractЗгідно ст.3 ЗУ про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та доступну освіту. Згідно результатів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, учні із сільської місцевості відстають від своїх однолітків з великих міст у читанні майже на п’ять років, у природничо-наукових дисциплінах — на чотири, а з математики — на понад чотири з половиною роки навчання. Нерівність в українській системі освіти зумовлена комплексом наступних факторів: 1. Кадрові проблеми (нестача педагогічних працівників, недостатня кваліфікація педагогічних кадрів); 2. Обмеження ресурсів (недостатнє фінансування, обмеження матеріально-технічної бази закладів освіти).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectякість середньої освітиuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.titleАналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk303.732.4uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу