Впровадження механізму Digital-маркетингу в підприємницьку діяльність суб’єкта господарювання
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 70 стор., 9 рис., 9 табл., 53 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: процес товарно-збутової діяльності комерційного підприємства.
Мета дослідження: розробка пропозицій щодо впровадження механізму Digital-маркетингу в підприємницьку діяльність суб’єкта господарювання.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату і значення Digital-маркетингу в сучасному підприємницькому середовищі, методичних основ Digital-маркетингу, сучасних тенденцій розвитку Digital-маркетингу.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану ТОВ «Coюз-Кoнтинeнт», маркетингової комунікаційної діяльності та ефективності витрат на різні види реклами підприємства.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, формування його стратегії Digital-маркетингу, а також здійснено оцінювання ефективності впровадження удосконаленої стратегії Digital-маркетингу.
Ключові слова: DIGITAL-МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ, ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПРОДАЖ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, РЕКЛАМА, ІНТЕРНЕТ, ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ