Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМаловік Богдан Дмитрович
dc.date.accessioned2025-02-17T19:32:29Z
dc.date.available2025-02-17T19:32:29Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169580
dc.description.abstractПояснювальна записка: 70 стор., 9 рис., 9 табл., 53 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес товарно-збутової діяльності комерційного підприємства. Мета дослідження: розробка пропозицій щодо впровадження механізму Digital-маркетингу в підприємницьку діяльність суб’єкта господарювання. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату і значення Digital-маркетингу в сучасному підприємницькому середовищі, методичних основ Digital-маркетингу, сучасних тенденцій розвитку Digital-маркетингу. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану ТОВ «Coюз-Кoнтинeнт», маркетингової комунікаційної діяльності та ефективності витрат на різні види реклами підприємства. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, формування його стратегії Digital-маркетингу, а також здійснено оцінювання ефективності впровадження удосконаленої стратегії Digital-маркетингу. Ключові слова: DIGITAL-МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ, ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПРОДАЖ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, РЕКЛАМА, ІНТЕРНЕТ, ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ  uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВпровадження механізму Digital-маркетингу в підприємницьку діяльність суб’єкта господарюванняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу