Формування асортиментної політики комерційного підприємства
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 74 стор., 15 рис., 14 табл., 55 джерел, 3 додатки., презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: торгівельно-збудова діяльність комерційного підприємства.
Мета дослідження: удосконалення методів формування асортиментної політики комерційного підприємства.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення дефініції асортиментної політики підприємства, сутності маркетингового забезпечення асортиментної політики сільськогосподарських підприємств та методичний інструментарій оцінювання ефективності товарного асортименту підприємства.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану підприємства ТОВ «AГPO КМP», ефективності асортиментної політики та конкурентоспроможності підприємства.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення асортименту продукції і розвиток форм організації служб постачальницько-збутової діяльності, а також методів маркетингової діяльності на підприємстві.
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, АСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОДУКЦІЯ, АГРОМАРКЕТИНГ