Формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства
Zusammenfassung
Пояснювальна записка: 70 стор., 19 рис., 10 табл., 59 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: управління позиціюванням підприємства на ринку.
Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій з формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату поняття конкурентної переваги комерційного підприємства, чинники і напрями забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства та показників оцінювання конкурентних переваг комерційного підприємства.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання організаційних характеристик, конкурентного середовища та конкурентних переваг досліджуваного підприємства на ринку.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення механізму реалізації політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства, етапів і процедур розробки стратегії забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства.
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, РИНОК, СПОЖИВАЧ, РОЗВИТОК