Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОсадчій, Іван
dc.date.accessioned2025-03-01T18:57:44Z
dc.date.available2025-03-01T18:57:44Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169636
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування та розвитку товарного асортименту підприємства. Досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, а також проведено анкетування споживачів для визначення їх потреб і вподобань щодо асортименту продукції. Об’єкт розроблення: процес управління товарним асортиментом підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення діяльності підприємства через оптимізацію товарного асортименту на основі дослідження поточних ринкових тенденцій та споживчих потреб. Положення, що захищаються: анкетування споживачів дозволило визначити ключові сегменти ринку та їх потреби, що впливають на формування та розвиток товарного асортименту підприємства. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними курсовими проектами з менеджменту та маркетингу, науковими студентськими роботами з управління асортиментом, проходженням виробничої та передатестаційної практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів управління товарним асортиментом підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, синтез, порівняння, метод експертних оцінок, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ ПОПИТУ, ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ, СПОЖИВЧІ ПОТРЕБИ.uk_UA
dc.titleФормування та розвиток товарного асортименту підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу