Підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в бізнес- середовищі
Resumen
У кваліфікаційній роботі проаналізовано конкурентоспроможність
підприємства сфери-послуг у сучасному бізнес середовищі та наведено стратегію
підвищення конкурентоспроможності кав'ярні «KattyCoffee».
Об'єктом вивчення цієї роботи є процес формування
конкурентоспроможності підприємства сфери послуг.
Мета даної роботи є визначення та обгрунтування напрямів підвищення
конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в сучасному бізнес-
середовищі.
Положення, що захищаються: методи підвищення
конкурентоспроможності підприємства сфери послуг, а саме кав’ярні
«KattyCoffee» за допомогою детального аналізу макро та мікро середовища та
впровадження ефективних інструментів для залучення нових клієнтів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими роботами
маркетингового стратегічного планування, маркетингових досліджень і
науковими студентськими роботами з маркетингу.
Висновки та пропозиції для підвищення конкурентоспроможності
підприємства сфери послуг включають впровадження бонусної програми (це
виділяє від конкурентів) та збільшення впізнаваності кавʼярні через рекламу.
В роботі використано методи оцінки зовнішнього та внутрішнього
середовища, конкурентний аналіз, маркетинг-мікс: PEST-аналіз, EFAS-, IFAS-
аналіз для оцінювання внутрішніх та зовнішніх факторів підприємства сфери-
послуг.